Monday, October 6, 2008

SELAMAT HARI RAYA IDILFITRI 2008


Alhamdulillah, setelah agak lama berdiam diri maka pada hari baik dan bulan baik ini, jari jemariku mula menari-nari di atas keyboard komputerku. Aku ingin coretkan Selamat Hari Raya Idilfitri, maaf zahir batin ,khusus ditujukan kepada semua waris Lebai Kemala tidak kira di mana sahaja mereka berada.
Tidak lupa juga ingin aku memberitahu kalian semua bahawa jika tiada aral melintang, pada tanggal 28 Disember 2008 ini, satu lagi pertemuan bersejarah keluarga waris Lebai Kemala akan diadakan di Tasik Raban, Lenggong. Di sini aku ingin mengambil kesempatan menjemput kalian semua untuk menghadirkan diri di perjumpaan kali ke 2 yang bakal diadakan itu.
Gambar di atas adalah gambar kenangan yang aku rakamkan di rumah Paklang Isa iaitu anak kepada Tok Wak Majid, di rumah Paklang di Kg Bukit Nangka, Lenggong pada Hari Raya ke 2 yang lalu. Subjek yang berada di hadapan sekali (bercermin mata) itu ialah anak Paklang ,Borhan atau mesra dipanggil Abang Bob.Manakala di belakang beliau pula ialah Kak Mala, bersebelahan Kak Mala ialah Paklang Isa, Maklang, Kak Da, Sabrina (anak Idan) Tira, Fairuz, Idan dan anak lelakinya Irshad.
Duduk dari kiri ke kanan ialah Bustamim (anak Paklang) Abang Zul (ha ha ha, lu reallah macam Dato Mufti Bukit Nangka!) AKU sendiri, anak Abang Zul (Adoi..lupa nama plak..sorry) dan Abang Bob.
Posted by Picasa