Monday, September 28, 2009

KAYUHAN PANGKOR

Pada 09/08/2009 group berbasikal KAKI KAYUH telah menganjurkan kayuhan ke Pulau Pangkor Perak. Aku turut sama pergi ke Lumut dan Pangkor walaupun aku baru sahaja mendapat berita dari klinik bahawa batuk dan demam yang aku alami masih belum pulih manakala aku juga disyaki mengalami masalah paru-paru berair. Alamak...ini adalah berita yang tidak menggembirakan buat aku aku kerana boleh membantutkan niatku untuk berkayuh di Pulau Pangkor.

Memang seperti yang diramalkan, apabila rakan-rakan dari KAKI KAYUH tiba di Jeti Lumut, aku turut meraikan mereka. Namun pagi itu aku mengalami masalah pernafasan yang agak pendek dan sukar untuk meneruskan kayuhan. Memang frust aku tidak terkata. Tapi kerana aku telah pun sampai di sana, mahu atau tidak aku berkayuh juga di sekitar Pekan Lumut.
Walaupun masih dalam keadaan yang lemah, aku kuatkan juga semangatku untuk berkayuh di sekitar Pekan Lumut. Alhamdulillah, nampaknya aku masih dapat meneruskan kayuhan walaupun dalam keadaan yang lemah. Kehadiran aku di Terminal Jeti Lumut juga sudah mencukupi untuk memuaskan hati sendiri.
Kalaulah aku diberi kekuatan, insyaallah aku akan tetap berkayuh di Pulau Pangkor. Dan pastinya group yang akan ke sana ialah group D9 MTB TEAM!!! Tunggulah...masanya pasti tiba.
Posted by Picasa

No comments: