Thursday, July 24, 2008

IMBASAN NOSTALGIA SILAM

Sesekali...kita perlu menatap semula
gambar kenangan silam
ketika kita bahagia bersama keluarga tercinta
Sememangnya hati kita amat berat
hendak menerima hakikat perpisahan
dengan orang tercinta dan tersayang
Tapi takdir itu bukanlah hak abadi kita
takdir telah ada sejak kita di azali
ringan atau berat terpaksa kita lalui

Bagi yang hidup masih meniti jambatan kehidupan
panjatkan doa moga Yang Maha Esa
membasuh segala dosa mereka
semoga kita semua terus di dalam syurga jannatun naim.
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

Salam...Suran..Aku Razif..KBTC 1984-86...aku harap mu ingat lagi pd aku..aku teruja tengok ko, motorsikal dan ekspedisi ke thailand tu...aku dah sent email tapi barngkali ko blm sempat baca..apa2 hal..email aku..cmrazif@yahoo.com

Anonymous said...

Salam...Suran..Aku Razif..KBTC 1984-86...aku harap mu ingat lagi pd aku..aku teruja tengok ko, motorsikal dan ekspedisi ke thailand tu...aku dah sent email tapi barngkali ko blm sempat baca..apa2 hal..email aku..cmrazif@yahoo.com