Thursday, December 13, 2007

Ghost Rider





Ha ha ha...sesekali seronok juga melihat filem mat saleh yang memang terang-terang temberang, tetapi dengan teknik sinematografi dan hasil kehalusan seni mereka, cerita yang karut marut pun nampak real!!!! Ini adalah salah satu filem yang aku tonton di mana amat menarik sekali pada pandanganku dan sesuai untuk melapangkan fikiran dari memikirkan perkara-perkara yang berat.

Jalan cerit yang amat mudah, plot yang tidak berbelit-belit, menjadikan filem ini sangat menarik pada amatanku. Kebetulan pula aku ni pun memang kaki menunggang, tidak kira motosikal, basikal atau kuda, menjadikan terasa seolah olah aku adalah GHOST RIDER itu! Apa pun berbalik semula ke alam realiti, aku adalah aku dan tetap sebagai 'theriderinblack.'
Posted by Picasa

No comments: